Utkast: Okt. 8, 2010

Hejsan!
Igår nattens inäll blev lite skruvat... Men så kan det bli ibland. Ni kanske undrar varför vi söp på en torsdag, andledningen är för vi är lediga idag (fredag.)
Det som hände igår va en del, först begav jag mig ut vid halv tio tiden och träffade allt folk.
En del hade redan druckit och var fulla (nämner inga namn, men vissa gjorde bort sig..)
Sen drog vi vidare till något skjul i andra delen vid Lomma för Jonte sa att där fanns roligt folk, men när vi kommer dit är där massor av fulla 96:or och 97:or. Det är alltså 13 och 14 åriga pojkar och flickor. Precis börjat på högstadiet, vill visa vad dom går för. Men min åsikt vara bara att det var pinsamt. Jag stod och pratade med en killkompis till mig, helt plötsligt ställer en full liten p12a och ställer sig och frågar om han kan få min öl.
Både jag och min killkompis Jonathan sa till honom och skärpa sig.
Där fanns dock även många härliga folk också, men det va ingen kväll som fick ett så högt betyg iallafall.
Jag o Hanna drog hem till henne vid elva tiden, sen börja vi göra lite drinkar och softa.
vid ett tiden drog vi ut o räka och softa. Jag måste bara berätta för er att jag kissa i en brevlåda + på en bil!
Riktigt fett, men ni får ha det fett, pushaij!

 

 en riktigt cp bild på mig o hanna u /:an elller 8:an (titta vad jag liknar micheal jacksson !!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0