en full anja skriver...

Hejsan! jag lovade som sagt ett inlägg om bröst.
Jag kan inte säga mer än att jga älskar bröst!!! Vet inte vad jag hade gjort utan mina bröst, älskar dom helt otroligt och dom är en stor del av mig!
Därför är jag en stor stöttare av rosa bandet (bröst-cancer) flickor, kvinnor, 'ldre kvinnor, ingen av dom är värda att mista din bröst, INGEN!
Nu är jag lite ytligt men bröst gör ganska mycekt av självsäkerheten, iallafall hos mig, eller en del av mig, Jag har ganska högt självförtroende, jag kan säga, göra vad fan jag vill utan någon bryr dig. Om dom har en annan åsikt får dom ta luft och säga det, emn ni ska veta att jga är inte den som ger mig.

Iallfall ikväll har vi varit ute och krökat igen, mycket mcyket mycket mycket!
skriver mer imorgon för nu kommer mosan o lasse hem! puss ciao!

/anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0