Vilken hosta...

Hej på er alla, hoppas ni mår mycket bättre än vad jag gör nu... jag mår bajs, är fortfarande sjuk.
Alltså har jag inte gått i skolan idag, vilket ändå var ganska skönt. Så idag har jag bara legat i soffan och kollat film. Tittade på två riktigt sjuka filmer.
-Brüno
-Fatso
Två riktigt sjuka filmer! Om ni inte har sett dom, SE DOM!
Brüno handlar om en öppen homosexuell "kändis" från Wien. Han förlorar sin status och försöker med alla knep få tillbaka den och bli världsberömd.
Fatso handlar om en norsk kille som har något onani problem, han är oskuld men endå är han beroende av att runka. En svensk tjej flyttar in hos honom, hans liv förändras och vissa delar av honom försvinner..
En fördel att vara sjuk, kunna ligga o chilla, sova och vila hur mycket som helst.
Förresten, såg ni Paradise Hotel ikväll?
Det gjorde jag, älskar meningslösa såpor, så jävla underhållande!
Men nu ska jag gå ner och väcka far min som har somnat nere på soffan. Sen blir det nog att sova för min del.
Sweet dreams!
min åsikt om förkylningar...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har gjort ett inlägg om hur en arbetsdag inne på Gekås i Ullared ser ut! Gå in och läs om du vill veta:D Har du varit där någon gång?:)

2010-10-14 @ 17:57:52
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0