stress...

allt är så stressigt nu, men ändå inte!

På torsdag drar jag och Anja till Danmark minsan och innan dess ska jag hinna med:

 Städa mitt rum färdigt. Har möblerat om det och nu är det katastrof!
 Packa inför Danmark!
 Träffa kompisar, har bestämt att träffa jättemånga imorgon men hinner nog inte med att va med en,  för jag har en del ärenden som måste avklaras.
 Kanske dra till Deep Nightclub imorgon kväll ;)
 Sen måste jag läsa ut en bok, skriva uppsatts, skriva 15 citat och kunna hela andra världskriget (som jag har prov på) utantill. Allt detta skolarbete ska vara klart tills tisdag! Panik, kanske hinner göra lite på tåget till Århus!

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0