Dom är snällast när dom sover...


Här är min söta lilla plast syster... Hon e söt som socker men jobbig som sören.
Men det är smällar man får ta med 9-åringar, hon är jätte liten eftersom hon är adopterad från kina, vid vietnamn trakten. Nu snackar jag verkligen liten! och väldigt kort. Men det är ju inget hon kan rå för.
Kom hem för en timme sedan, spenderat lite tid med familjen ikväll (Farsan och hans flickvän Carina + hennes dotter) riktigt mysigt faktiskt! Sen kom tjejerna hem till mig alltså Hanna, Lina och Sara.
Vi hade lite planer att gå till Marcus, en klasskompis till oss. Alla grabbar var hemma hos honom och lana.... töntigt, men de har säkert skit kul! Så vi promenerade dit och träffade Amanda på vägen, så henne drog vi med oss. Sen trängde vi oss in hemma hos Macce. Vi kom ner i deras källare och där stank svett, där var unket och riktigt varmt! Det första jag ser när jag kom ner från trappan var Victor Jostrand (byns yraste kille) med ett par orangea vida hippie byxor plus en svart hatt. Haha så jävla skön kille!
Vi var där ett tag, spelade lite cod... gick inte bra... haha ;)
Senare stack vi töser hemåt, och gav lite ro till gamearna..
Det var min kväll i princip.
Farsan frågade om jag ville följa med och äta frukost på Savoy imorgon i Malmö, kl.8. Det blir nog inte så för min del... hahah det är lördag imorgon ju och då är det tid att sova ut efter hårda dagar i veckan, am i right?
Ska sätta igång någon mysig film nu som jag kan somna till.
Hade fint!
/ Anja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0