Plugg plugg plugg...

Tjena Tjena!
Precis kollat klart på Kungarna av Tylösand. Vad som gör det programet så fruktansvärt kul och beroende framkallande vet jag inte. Första gången jag såg det tänkte jag; vad fan är det här? Men efter några avsnitt så blir det på nått vis bra. Jag menar egentligen vad går det ut på? Sex och sprit i princip. Haha, dock är det inget fel med de... haha ;)
Denna kvällen har jag dock ganska mycket kvar att göra.
-Skriva klart en svenska uppgift
-Börja på en uppsats
-Duscha
Fast jag har redan fuckat ihopa mitt sov-system, om man kan kalla det för de, I förrgår somna jag halv fyra på morgonen.. dåligt anja, dåligt!
äjfan nu får jag lyfta på röven och sätta igång.






Vem är din favorit?
Själv älskar jag alla, utom Erica... No offense, men jag stör mig på människan något otroligt.
Visst jag känner inte henne personligen, men man får en ganska stor uppfatning hur hon är som person bara av
att höra på hennes kaxiga norrlänska dialekt...


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0