yesterday night

Precis vaknat, usch! SÅ BAKIS JAG ÄR! haha skoja, men det blev en hel del igår kväll.

Mötte upp en massa människor vid det skjulet vi var vid igår. Seriöst hela skolan var där, men vi drog vidare alla 95or till ett dagis någonstans så satt vi där och krökade, lyssnade på musik och snackade. Riktigt trevligt! Efter ett tag så kom securitas för det var tydligen förbjudet att vara där, så stack alla våra kompisar. Så kvar var vi med en massa random 95or som jg aldrig typ snackat med. Men fyfan vad schyssta dom var! riktigt trevliga och sjukt balla. Ja.. Vi satt ju på ett annat dagis. Haha jag var ganska dragen så kom det fram vakande ögon och jag börjar snacka på som fan.. tabbe! Men vi träffade Jenny igen som tyvärr har slutat vår klass. Och Ebba var full, så kul! :D


Hanna, Sid, Andreas, Jacob, James och Johannes.


Anja, Wictor, Andy och Jocob.


Sid, Andreas, Jocke och Jacob bär på toaletten som jag och Anja kissade i!!! galet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0